Tyggern Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Som topic. Styresnekke til bil med servo ønskes kjøpt E24 / E28. Må være uten slakk, trenger asap da min er i overkant slarkete... Torgeir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Som topic. Styresnekke til bil med servo ønskes kjøpt E24 / E28. Må være uten slakk, trenger asap da min er i overkant slarkete... Torgeir hvis du søker opp bruker her inne som het "positiv" hyggelig fyr i oslo området, han mener jeg fikk tak i no nyoverhalt fra statene til en veldig vettug penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Noen som har liggende? Mye av det overhalte fra statene er bare nye pakninger og ny maling utvendig.Er å få tak i originalt men det koster grådig mye peng. ZF har sluttet å selge deler til disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 (endret) Du kan også bruke e32/e34 uten servotronic. Den har også større dim på utgående aksling. Hjelpe snekka fra +87mod har også støre foring. Endret August 25, 2015 av bmwmaxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 Men passer slanger osv da? Eller må disse også byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet November 27, 2015 Forfatter Share Skrevet November 27, 2015 Fortsatt på ønskelisten dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Fortsatt på jakt etter en i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå