Kristoff Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 (endret) Selger min meget pene 118D.Annonsen kan sees i det hele på finn.nohttp://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=61107976Tiden er inne for å selge en bil jeg har vært storfornøyd med. Sprek, drivstoffgjerrig og morsom dieselbil med fantastiske kjøreegenskaper!Bilen er originalt med 122 hk men er software-chippet i Tønsberg til omtrent 163 hk og lavere forbruk.EU-godkjent til februar 2017.Alt av nødvendig utstyr. I tillegg til opplistet utstyr har denne bilen:- Lakkerte eksteriørdeler- Skipose- Sportsseter (justering i høyde, lengde, vinkel, lårstøtte og elektronisk luftkompressor som ekspanderer setene på sidene for optimal støtte)- Tilkobling til iPod, AUX og micro-usb i midtkonsoll- Stoff (grå velour) og gummimatter- 2-sonet klimaanlegg- Xenon i nær- og fjernlysBilen bærer preg av å være godt vedlikeholdt og de siste to år er blant annet følgende gjort;- 2013/2014: Byttet begge støtdemperfjærer foran- Oktober 2014: Overhalt håndbremsystem- Desember 2014: Oppgradert motorvarmer (DEFA comfort kit) med motorvarmer og kupévarmer- Juni 2015: Byttet hjullager bakNokian piggfrie vinterdekk på alu-felg kjørt 2 sesonger medfølger.Sommerfelgene (som avbildet) følger ikke med.I stedet følger det med et sett 16" nyere sommerhjul som kun har gått to sesonger.Utstyr med uoriginal navigasjon av typen Dynavin med Android. Dette er et 100 % fastmontert system som gir flere muligheter enn BMW's iDrive system. Kan lett oppgraderes til DAB. I tillegg til navigasjon styres radio, aux, ipod, usb og telefon herfra.Original BMW Business CD-spiller følger med og jeg kan være behjelpelig med å montere tilbake denne om ønskelig. Endret Juli 14, 2015 av Kristoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg