lloydsb Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Hei Skal muligens kjøpe et par dører fra en hogger som har dører i min bils farge E46 330xd stv 2001 Spørsmålet er . De dørene jeg har funnet er fra en facelift og min er altså en pre-face . Passer dørene om hverandre ? Er håndtankene like med tanke på at de løftes oppover og ut med åpning av dør ? Skal ha "ny" brukte dører venstre foran og venstre bakdør grunnet mye rust i falsene på mine. Den venstre bakdøren har manuel vindu mens i min bil har jeg 4x el.vindu , vil min vindusheis passe rett inn i bakdøren fra faceliften som har manuel vindusheis ? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Sjekk delenr. hos GS eller Koed og se om det er det samme på dørene til pre og facelift. Er de det, er det bare å bytte over deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2015 Delenummerene er ikke like. Noen som har testet med facelift dører på Pre-face bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2015 Ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Må vel bare ringe å be koed finne ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Dørene er like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Ja, rart hvis ikke er vel kanskje bare delenr. Får å skille de Har du testet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 De forandret jo bare forskjermene og lyktene litt forran på faceliften, så dørene skal passe som en hånd i hanske. Men tror du må lage til noen nye hull til vindusheisen til den døren bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Ja, rart hvis ikke er vel kanskje bare delenr. Får å skille de Har du testet ? Kjøpte dør fra en pre-facelift-bil til min forrige 3-er, som var en 2005-modell. Det passet fint. Denne hadde også manuell vindusheis, men noen konvertering til eldrift var aldri tema; hovedfokus her var å fjerne ethvert spor etter en viss betongsøyle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå