BimmerFan! Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Så litt på diverse bmw videoer på youtube, så havnet jeg på den videoen. En F30 335D med 440 HK og 800NM.. Helt rått! https://www.youtube.com/watch?v=9ezvAHPMqNQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Det der så passe sjukt ut! Rart og tenkte på at de nyere bilene har 8 gir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Bilen min har 8 gir, og det er helt herlig. Man kjenner overhodet ikke at bilen girer, man ser bare at nåla flytter på seg Den F30'en er rimelig tøff, hadde ikke gjort noe å ha en slik doning i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Merker heller ikke giringa i min E60, selvom man tråkker skikkelig på Det er sant. Fløy rett på finn for å se om det lå noen 335er ute, men var bare 330 gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 dæven.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Får håpe jeg får en slik en i garasjen engang . Helst en M550d som er skremt oppi nærmere 500hk enn de "usle" 381 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå