Mariuse34 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Jeg har en sånn kupevifte som skal inni dashboardet på en E39 liggende. Jeg kjøpte den ny da jeg hadde en E39 523iat, men så viste det seg at det ikke var denne det var noe galt med. Så da ble den nye liggende i en eske i boden. Hvis noen vil ha den kan de få den. Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deutschmachine Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Jeg tar den! Min har begynt å knirke fælt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Ellers vil jeg veldig gjerne ha den. Har litt rare lyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deutschmachine Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Fus! Har du ulyder når du svinger og det er kaldt ute, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Deutschmachine tok den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deutschmachine Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Og tusen takk for det.Utrolig omtenksomt gjort å gi den bort her på Bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå