bimmerR Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 (endret) Ønsker å kjøpe ett komplett sett orginale BMW E36 M felger av typen 17" Forged M Double Spoke / Style 24. Disse ble levert som 7,5" fremme og 8,5" bak. -Felgene må være fri for feil/kast. -Kosmetisk så bør de være så nært nye som mulig og med orginal finish. -Betaler opptil 10000,- for strøken polert utgave med Motorsport logo. -Betaler opptil 8000,- for strøken polert utgave. -Betaler opptil 7000,- for strøken ikke polert Motorsport utgave. -Omlakkerte/overhalte felger kan være aktuelle, men gir ikke så mye for de som orginale. Kommer an på stand, lakkkvalitet og finish. -Jeg kan kanskje være villig til å betale noe ekstra om du har noen greie dekk på de, men er i utgangspunktet bare ute etter felgene. Jeg har sett flere annonser med slike felger i Norge som koster 2000-4000 for 4stk felger med dekk, men sjelden de er strøkne. Mulig jeg kan være interessert i slike felger om prisen er lav nok/stand ikke er så værst, men er i utgangspunktet ute etter finest mulig felger. Jeg har Style 68 felger som kan bli en del av betalingen om ønskelig. (Orginale 17" M-felger til E46 M3 / E46 330I M-sport, passer også E36 fint. 7,5" fremme med ET41 og 8,5" bak med ET50) Jeg holder til på Sotra utenfor Bergen. Trenger gode bilder av felger dersom du ikke er i nærheten. Endret Juli 31, 2015 av bimmerR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Juli 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2015 (endret) Strøken polert utgave. Ja takk. Dette var orginal felger til Europeisk E36 M3 3.2 Cabriolet og alternative felger til Coupe og Sedan.De var også alternative felger til E36 M3 3.0.Det finnes med andre ord ganske mange slike. Endret Juli 21, 2015 av bimmerR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå