BMW///MPower Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Skal bytte ut den orginale store navi utgaven med harmon kardon lydpakke orginalt med forsterker. Skal nå bygge om til 2 din å ny pioneer spiller , hvordan jeg gjør det forran med spiller å fester er greit, men alt av ledninger ligger jo bak i bagasje rommet, noen som har gjort dette før å vet hva man trenger av overganger så jeg får alle høytalerne til å funke? å helst rattkontroll også. søkt på nette å finni mye men nesten alle er fra biler hvor de bare tar en overgang forann, men det går ikke her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenHaa Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Sitter med samme "problemstillingen" selv, men har forhørt meg med Bilstereospesialisten om dette og fikk de til å sette opp en liste med deler man trenger (skal også ha en Pioneer spiller selv) Det man da trenger er først et slikt adapter, og skal du ha rattkontrollen også til å fungere trenger du et slikt adapter.Deretter så må du ha en lang ISO kabel eller skjøtekabel, f.eks en slik, utenom dette så kan du valgfritt bruke den orginale antennen ved å bruke et adapter og en skjøtekabel, men utenom dette så skal det ikke være noe mere ifølge de på bilradiospesialisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå