Gorg Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 (endret) Selger min 2000 modell 320D etter kjøp av stasjonsvogn. Prisen er 41.500 inkl omreg, står i Bodø. Bilen har gått 288.348 km og har komplett servicehistorikk. Den har vært i mitt eie siden 2008 og har siden den ble tatt inn i Norge blitt eid av entusiaster. Bilen ble først importert av nå daglig leder av KOED i 2002 og hatt 3 eiere inkludert meg selv siden da. En tidligere har montert powerbox og bilen skal være tunet fra 136 til 163hk. Forbruket ved langkjøring kan gå ned til 0.42 noe jeg har kjørt Bodø Fauske flere ganger. Er svært opptatt av bilpleie, og bilen blir håndvasket av meg jevnlig. Den er lakkrenset med Swissvax Cleaner Fluid Regular og lagt på Swissvax Concorso voks flere ganger i fjor og nå i mai sist. Sommerfelgene er vokset med Swissvax Autobahn I 2014 ble hele bilen maskinpolert, og de fleste ripene ble borte. Tilstanden på lakken må sies å være bra jevnt over hele bilen, spesielt til å være en 2000 modell. Det er en del steinsprang på panser og en liten skade på fangeren foran i lakken, ellers ikke stort å nevne alderen tatt i betraktning. Sideskjørtene har blitt noe slitt og jeg prøvde å legge klarlakk over et parti på begge sider som var manglet klarlakk, helt bra ble det ikke. Bør omlakkeres for å få de helt fin. Rust finnes på bilen, siden det saltes omtrent over hele landet er det umulig å unngå. Måtte bytte bremserør grunnet dette i fjor. Begge hjulbuene bak har litt rust, men ikke særlig synlig om man ikke titter i hjulbuen. Venstre forskjerm er litt slitt og har litt rust. Frontfangeren ble byttet i 2012, da jeg måtte gjøre vedlikehold på webastoen og den gamle fangeren var limt fast på krasjbjelken foran. Den er noe lav og har fått noen sammenstøt med høye fartsdumper. Har byttet carbonfibersplitterne og de er limt på plass, og forsøkt forsterket flere plasser. I mitt eie har jeg byttet følgende - Alle stag, bærearmer, foringer i forstillingen - i 2014 byttet bremserør bak grunnet rust og tectyl behandlet de foran og bak. - Byttet oljekjøler i 2014 - Byttet dynamo i 2015 - Byttet speil i 2014, sortlakkerte speildeksel - Byttet lykteglass i 2014 - Byttet bremseskiver og klosser bak høsten 2014 - Byttet frontrute i 2014 - Fylt på gass på aircondition i 2013 - Oppgradert frontsettet på Bavarian Sound Werks (Bavsound), spiller bra! Utenom utstyret nedenfor kan det nevnes - Parkeringsvarmer / webasto (med fjernkontroll) - 10" sub i kasse bak, med forsterker under gulvet i bagasjerommet - integrert mobilholder bak list foran (skrudd fast i eksisterende skru, ingen inngrep) - LED baklykter (orginale kan medfølge om ønskelig) - Xenon i fjernlys har jeg brukt tidligere (halogenlampe i fjern), men tatt ut etter PKK. Kan medfølge. - 17" OZ Racing Ultraleggera felger - Fulda SportControl Fulda SportControl 225/45 R17 dekk på sommer - Continental ContiIceContact vinterdekk på 16" orginale BMW felger - Thule takstativ medfølger - Nye orginale Msport bakfjærer medfølger Feil jeg kjenner til - Ledningsfeil til skiltlys, så skiltlysene er koblet ut - Byttet vindusheismotor på høyreside foran fordi den lagde ulyd, men det viste seg å være en vaier utenfor motoren som skraper. Har koblet ledningen ifra knappen for å unngå dette - Brems for håndbrekket har tatt borti på høyre side bak, har fått en mekaniker til å pusse på delene til bremsen (innenfor bremseskiva) og strammet håndbrekket. Ikke vært problem i det siste. - Det hender at motoren går ujevnt, den har gjort det over lengre tid men har ikke plaget meg noe særlig. Tror det løses ved å bytte luftmengdemåler - Skade på orginaljekken, kan brukes men en plastdel er knekt - Feil på ryggesensor, har vært hos verksted og konstatert at alle sensorer fungerer men det kommer ikke lyd, kan være høyttalerfeil (en egen som lager lyd ikke stereoanlegget) Utstyrsliste : Model description: 320dMarket: EuropaType: AL71E-Code: E46 (4)Chassis: LimousineSteering: linksDoors: 4Engine: M47D20O0 - 2,00l (100kW)Drive: HeckantriebTransmission: manuellBody Color: Titansilber Metallic (354)Upholstery: Stoff Laser/anthrazit (G7AT)Production date: 25.05.2000Assembled in: MünchenCode Serienausstattung Standard EquipmentS548AKilometertacho Kilometer-calibrated speedometerS832ABatterie im Kofferraum Battery in luggage compartmentCode Sonderausstattung Optional EquipmentS226ASportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settingsS256ASport-/MFL-Lenkrad/Geschw.Regelung Sport/MF steering wheel/cruise controlS320AEntfall Modellschriftzug Deleted, model letteringP337AM Sportpaket M Sports packageS354AFrontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade bandS415ASonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rearS423AFussmatten Velours Floor mats, veloursS428AWarndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kitS431AInnenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dipS441ARaucherpaket Smoker packageS473AArmlehne vorne Armrest frontS481ASportsitz Sports seatS494ASitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passengerS502AScheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning systemS508APark Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)S520ANebelscheinwerfer Fog lightsS521ARegensensor Rain sensorS522AXenon-Licht Xenon LightS534AKlimaautomatik Automatic air conditioningS550ABordcomputer On-board computerS640AVorbereitung Telefoneinbau universal Preparation f tel.installation universalS662ARadio BMW Business CD Radio BMW Business CDS674AHiFi System Harman Kardon Hi-Fi System Harman KardonS715AM Aerodynamikpaket M Aerodynamics packageS760AHochglanz Shadow-Line High gloss shadow lineS772AInterieurleisten Alu Black Cube Interior moldings Alu Black CubeS775ADachhimmel anthrazit Headlining anthraciteS785ABlinkleuchten weiss White direction indicator lightsS788ABMW LM Rad Individual BMW LA wheel, IndividualL801ALänderausführung Deutschland National Version GermanyS863AHändlerverzeichnis Europa Retailer Directory EuropeS879ABordliteratur deutsch On-board vehicle literature GermanS915AEntfall Aussenhautkonservierung Delete clear coatP972AKomfortpaket Comfort Package Ta kontakt på forumet ved interesse eller se finnannonse, finnkode 61703703 Endret Juli 16, 2015 av Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Noen interiørbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå