playya Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Har et spørsmål ang ombygging av bremser på en e46 325 til m3, er det bare å montere skiver og calipters bak eller må bremsebånd og evt noe annet også byttes? Og hva trenger jeg for og montere m diffen? Er helt grønn på hva jeg trenger x) har;diff,stikkakslinger,travers, og noen andre duppe ditter, har lite peiling på det som er under bilen. Har komplett m3 understell liggende, vil helst få det på bilen, men litt flaut vist man får en kompis på kveldstid til og montere det,og så viser det sæ at æ mangle noe x)
quandt1960 Skrevet Juli 16, 2015 Skrevet Juli 16, 2015 Husk at E46 M3 har et annet karroseri enn en standard coupe selv om de tilsynelatende ser lik ut. Blant annet har den også en helt annen spindel laget av M så bremser ville jeg sjekket litt ut nøye på forumer om det er mulig uten videre, jeg har ikke gjort det selv før hvertfall. Hva gjelder diffen bør du jo blant annet sjekke utveksling, er ikke alltid plug and play fra standard til M versjon på alle deler
playya Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Skrevet Juli 16, 2015 Har fått m bremsene på forran, er egentli ferdi forran med m3 ombygg, er fra girkasse og bag som gj.står...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå