ArneR. Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Jeg har en Alpinaleppe som jeg vil montere på min 82, 635csi, men den passer ikke på min bil. Jeg trenger denne typen: Som dere ser, så sitter tåkelysene mye høyere på denne enn den jeg har. Vi kan også bytte, hvis noen skulle ønske slik fanger jeg har i stedet for. Den er helt strøken. Her er også en link som forklarer litt av problematikken, og viser den fangeren jeg behøver: http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1270089-ALPINA-Front-Spoiler-or-Stock-Valance Håper noen kan hjelpe meg med dette, eller kanskje kjenner en som kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2015 Bumper denne eg. Alle tips er veldig velkomne. God jul folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 Frontbumper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå