Thundercoil Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 (endret) Selger to venstrestyrte M3 stoler for sedan, da jeg skal ha skinninteriør på plass. Førerstol er hel og pen, men begge trenger en runde med våtstøvsuger e.l. Passasjerstol har en revne i ene sidestøtten til rygg. Setene er manuelle og kan justeres frem og tilbake, opp og ned, lårstøtte, rygg, samt tilten på hele setet. Er usikker på om de har setevarme, da de er ettermontert av tidligere eier og bilen min ikke har varmesete-funksjon. Går ut i fra at de ikke har dette. Setene må hentes i Bergen og prisen setter jeg til rundt 1500,- Send PM eller skriv her ved interesse Endret Juli 26, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 Bump. Prisen er tatt fra luften. Bare å komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 OK, dårlig med respons her Har en henger med søppel stående, de blir lastet på den og kastet, dersom ingen vil hente dem (gratis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Kan hente de på mandag jeg. Sender du mld med adr på 91312871 Mvh Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Melding sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Solgt til EndreXX! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå