bmwE46/328 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 (endret) Lufter interessen for min e46 328i med kompressor grunnet mangel på tid, plass og har bruk for en bil med skilter. Bilen ble tatt på biltilsynet med kompressor og må settes i orginal stand + etterkontroll for å få skilter. Det som må gjørest: -demontere kompressor og sette på orginalt luftfilter opplegg (dette har jeg ikke). -skifte til orginale dyser og få bekreftelse fra bmw forhandler eller levrandør att nr på dysene er orginal dyser (orginale dyser er kjøpt inn fra gs bildeler og følger med 1 ny + 5 brukte) -programmere inn orginal motorstyring og bekreftelse på att motorstyring er orginal. -328 kompressor -98 mod -180.000 km - reg nr. BP24311 - 19" sommerhjul med bra dekk, 17" vinter med bra dekk -automat gir -dobbel eksos kjente problemer med bilen: - speedometer, forbruksmåler km-teller og utabil bensinmåler sviktet like etter jeg tok over bilen (mulig intrumentet ?) - girkule på byttes, er løs og til tider vanskeig å få inn sperreknapp. - mangler pyntelist høyre bakdør - begynte å demontere komressor, men fant ut jeg ikke hadde tid og fant ut jeg skule selle. så monterte alt igjenn men får nå ikke reimen til å sitte skikkelig, muli det blir fikset før salg. Bilen ble levert nylakkert fra vikebil 2010, siden 2012 har den stått avskiltet i garasje grunnet problemer med godkjenning av senkesett. jeg tok over bilen nå i 2015 ordnet problemet vedrørende senkesett (dette er nå godkjent), men kompressoren ble oppdaget. Selgest/byttes hbo. 42000 kr Er inntressert i innbytte i bil med skilt både dyrere og billigere opptil ca 120.000 i mellomlegg, må vere i bra stand. stygg i laggen på panserkanten som ligger ned mot frontfanger Endret August 3, 2015 av bmwE46/328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 kor står bilen i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwE46/328 Skrevet Juli 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2015 bilen holder hus på Sunnmøre i Volda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwE46/328 Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Bilen legges ut på finn Torsdag 30/7 om ikke solgt før den tid Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwE46/328 Skrevet August 3, 2015 Forfatter Share Skrevet August 3, 2015 ny pris 42000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå