André-s Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 (endret) Meget pent og velholdt ekesemplar. Minimalt med rust og pen i lakke. . Ikke euok da jeg hadde tenkt til og fikse den selv men har nok med og pusse opp huset så da blir sommer bilen bare stående og støve ned i garasjen. Lettstartet og frisk og rask bil, overaskende tight og fin og kjøre. Noe smått er det jo selvsakt på en gammel veteran bil men fin bruks stand:-) e34 skinn seter forran men har ikke skaffet det bak så der er det blått stoff. Helt nye dekk og front rute. Følger med ett lass med deler. Bremser, motor deler, zender styling sett, interiør lykter, nye dekk,fangere og masse mer. Vill helst selge alt med bilen da jeg ikke har lyst til og selge alt løst og det tar så mye plass. Hadde sett får meg 45k men åpen får bud. Ikke innbytte. Bilen kan ses og prøves i askim østfold. Endret Juli 24, 2015 av André-s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André-s Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 540 skal inn i garsjen så selges for 30K nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André-s Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Kan gå noe billigere uten felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nath Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Er det mye tid man må legge i denne bilen?mye feil? Nr å sende mld til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André-s Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 Er jo det som må fikses for gå igjen eu godkjenning.Brukte den som bruks bil før (ikke vinterstid) og det funket fint. Ingen strøken bil, noe smått her og det, men ingen ting jeg har brydd meg om. Den har stått mye rolig siste året så er sikkert greit og gå igjennom bilen litt. Tlf: 95896425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André-s Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Solgt stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå