BmwDieselPower Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Hei. Sliter med at 535'n min ikke tåler gass fra tomgang + at den går som en dass i forhold til di andre jeg har hatt. Den begynner å fuske å gå ureint og noen ganger stopper den og må kjinne en stund før den starter igjenn, når den starter igjenn ryker det svart av eksosen. Har skiftet plugger, rotor og fordeler + sjekket komp og alt er i orden. Noen som kan hjelpe??[emoji1] Mvh Åge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 har du sjekket at registeret står riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2015 (endret) Registeret er riktig[emoji4] Men skal justere ventiler denne uka så kan sjekke enn tur til for sikkerhetskyld[emoji4] Men den er lettstartet ellers og noen dager er den helt i orden, men den bruker noe jæveli med bensin[emoji33] Hær snakker vi 2-3l på mila på langkjøring[emoji30] Edit: går som den skal ellers bare at den går dårlig å drikker mye bensin. Og takk for tipset[emoji106] Endret Juli 27, 2015 av BmwDieselPower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 kan vel og være lmm kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Kanskje, hvordan finner jeg ut om de er den?[emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Koble den av å se hvordan den oppfører seg. Har liggende om det skulle være behov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Okei[emoji106][emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå