Stian S Johannessen Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 ønsker å kjøpe ledningsnett og hjerne til en m50b25 enkel vanos til min e36 91 modell. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian S Johannessen Skrevet August 1, 2015 Forfatter Share Skrevet August 1, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Jeg har ledningsnett i Bergen, hjerne til non vnaos dette er til e34, men passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 ønsker å kjøpe ledningsnett og hjerne til en m50b25 enkel vanos til min e36 91 modell. mvh Hei. Hvis du har en 1991 modell trenger du nonvanos ledningsnett og motor. Men kanskje er motoren byttet? Nonvanos ledningsnett og hjerne kan ikke brukes på vanosmotor. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsjan92 Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 hei:) mener eg har liggende begge deler ska sjekke dt opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian S Johannessen Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 Motor er byttet ut. Har selv nonvanos ledningsnett og hjerne men det funker ikke:-) Så utkikk etter vanos nett og hjerne! Pm Gjerne være merket kontaktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian S Johannessen Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Er det ikke å oppdrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå