leifarneb Skrevet Juli 31, 2015 Skrevet Juli 31, 2015 Hei, Som i tidligere tråd er jeg på jakt etter litt mer ompfh i BMWen min, en 2014 520D Xdrive Automat 184HK. Noen som har prøvd/installert BMWs Power Kit til tilsvarende bil? Er det verdt det? Det koster vel 15000,- å få det installert i Sverige. Noen erfaringer? LAB
Jon Erik Skrevet Juli 31, 2015 Skrevet Juli 31, 2015 Hei Jeg gjorde det på min F11 på Bilia, må ikke kaste bort penger på det. Jeg hadde 163Hk enda var det liten effekt. Gir vell bare ca 200Hk og 420NM.Du blir garantert skuffet det ble jeg...Er noe helt annet hvis du tar BSR osv...men da sliter du selvsagt med Garanti...
OveN Skrevet Juli 31, 2015 Skrevet Juli 31, 2015 (endret) Hmm, overraskende! Det er jo en effektøkting på over 20%. Hadde trodd det var en ganske merkbar økning. Men det går vel kanskje litt på hva man forventer seg også Anyways, om det kitet tar 184hk til 200hk så kan jeg hvertfall se for meg at man ikke merker stort til økningen. Edit: Sleit visst litt med prosentregninga her, retta opp Endret Juli 31, 2015 av OveN
Jon Erik Skrevet Juli 31, 2015 Skrevet Juli 31, 2015 Hmm, overraskende! Det er jo en effektøkting på nesten 20%. Hadde trodd det var en ganske merkbar økning. Men det går vel kanskje litt på hva man forventer seg også Anyways, om det kitet tar 184hk til 200hk så kan jeg hvertfall se for meg at man ikke merker stort til økningen. Man får jo bare 40Nm ekstra og dette er jo lite...ligger på ca 100Nm hvis du bruker BSR osv.... Hk merker man jo bare på toppen så husker det var litt mer der, men var dårlig... Har hatt mange chip på mine biler og alltid hvert fornøyd, men denne var bortkastet..Og i Norge kostet den da nesten 30 000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå