mikaelk Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Heisann, hadde håpet på å få litt hjelp her.. Har oppdaget i det siste når jeg har parkert bilen at det drypper fra den. Det kommer ca fra under midtkonsollen. La meg under bilen for å sjekke, og det kommer fra en gummislange eller en eller annen liten gummibeholder. Litt trangt å komme til oppi der, så fikk ikke sett hva det var. Det virker som det bare var vann som kom ut. Noen her som har vært borti dette før? Har lagt ved et bilde jeg tok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Drenering frå klimaanlegget. Det blir kondens ved bruk av ac. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikaelk Skrevet August 1, 2015 Forfatter Share Skrevet August 1, 2015 Ja riktig, takk for svar. Så det er helt normalt at det drypper derfra da? Ikke noe jeg burde gjøre, tenker på service på klimaanlegget eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffeo Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Det er helt normalt. Vær heller skeptisk hvis det ikke drypper, da kan dreneringen være tett. Sent fra min D6503 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikaelk Skrevet August 1, 2015 Forfatter Share Skrevet August 1, 2015 Høres bra ut. Takk så mye for kjappe svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå