Incognito Skrevet August 7, 2015 Share Skrevet August 7, 2015 Hei, Jeg har den siste tiden opplevd at fjernåpning, oppstart og fjernlåsing av bilen er ustabil. Fjernåpning går som regel bra, men ofte registrerer ikke bilen at nøkkelen er tilstede slik at jeg må legge nøkkelen på rattstammen for oppstart. Hvis bilen ikke finner nøkkelen får jeg som oftest ikke fjernlåst bilen og må fysisk låse med nøkkelen i førerdøra. Jeg har byttet batteri på begge nøklene og de har samme problem. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 Sjekk jordingsbånd på bakluken. Let litt her på forumet etter jordingsbånd så vil du finne litt info om det. De ryker ofte og kan skape støy som igjen påvirker diversitymodul som blant annet styrer fjernlås etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 Takk for svar! Jeg tar med tipset til verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå