ferrek Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Klarer ikke koble til fatterns "dumme" (ikke smarttelefon) Nokia. Den er ny i år, men klarer ikke linke blåtann opp mot bilen. På mobilen kommer BMWen opp og jeg får tastet inn kode, etter dette står den bare på "checking passkey". Min iPhone 6 får jeg koblet til uten problemer. Noen med tilsvarende erfaringer/fix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Har du sjekket på bmw sine sider om tlf er støttet? Burde jo være det men. Det finnes også oppdateringer til bluetooth modul på bmw.com\update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Mange takk! Dette løste problemet etter å ha lasttet ned oppdatering der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Så flott!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå