Gå til innhold

Bmw e30 1989 karosseri m.m

Share

Anbefalte innlegg

Lurer litt på å selge min 4dørs e30

69d42b339386837a6e4b05770a6def26.jpg

75561210903c5648c166c52708378379.jpg

6be1a3c42db7fc9c6ea641672e4f038f.jpg

Bilen det gjelder er en 1989 mod 316, som for tiden står uten motor. Skal på eu nå i august.

Bilen har vært i mitt eie siden 2011, og har vært særdeles lite brukt de to siste årene. Ble lakkert i en pen mercedes farge i 2010. Den er slett og fin i lakken, særdeles lite rust. Mao et særdeles godt utgangspunkt, i mine øyne.

Jeg har vært på vekt med bilen når det sto m52b28 i den, og det skal fint la seg gjøre å godkjenne den med 6er for den som måtte ønske det.

Bilen er komplett, med helt og pent sports interiør i stoff, mtech2 ratt, 6er speedo, 325 understell med nye skiver, klosser brekkvire mm, e36 servo tannstang, alt nytt i for- og bakstilling. 10mm bensinslanger, dw300 intankpumpe, røde akg foringer i bakstilling (bedre og hardere en powerflex), sorte DE inner lykter, smiley ytter. Bateriet bak, sort gulvteppe (e36)

Den siste tiden har det stått en m20b27 turbo motor i bilen. Motoren er for øyeblikket i deler, men alt eller deler av turbo bygget kan muligens følge med. Verdt å nevne: grom topp (toretopplokk), ppf grenrør, arp i topp og bunn, stødgørdel, zf kasse og mellomaksling, electromotive tecGT med coil pakke, 3" eksos, stor cooler med pen rørgate osv. JE stempler, eagle råder, diesel veiv. Benket 550whp og 710nm i dynapack på 1,6bar, 98okt.

Motor må ha nye lagre, stempelringer og bør ha et nytt stempel, veiv har mer aksial slakke enn bmw spec tillater. Ikke noe hokuspokus for noen som gidder.

Pris avhenger av hva som følger med.

Gjerne skriv i tråden, men lurt å sende pm samtidig (mail varsel), da jeg ikke er her like mye som før.

Mvh

Marius

Endret av diohrvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...