Mariaz Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Hei! Lurer på om noen har noen erfaring med kjøp av m-tech2 fanger på ebay? vil helst bruke så lite penger som mulig og klør virkelig i fingrene etter fangern, men vil ikke brenne meg heller. lurer også på alternative sider hvor man kan få kjøpt fangern til en e46 coupe 2002 mod, utenom gs og hvor mye koster det omtrent å få lakket en slik fanger til sølvfarge? slenger med et bilde av 1stk godbil i nød etter ny front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 lakkering kommer nok på 3-5 tusen. kommer an på kor godt arbeid du skal ha. Fangeren kan jo kanskje bli funne på bilopphuggeri, enten på en bil eller som delesalg. Ebay er en trygg plass å handle, men passformer er ofte dårlig. men no går det ann å skru den rett nedi bjelken bak fangeren, og skruene blir skjult av panseret. eneste dei 2 skruene inni hjulbuen som er ett must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariaz Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Hmm okei, Takk for svar:) har vært på leting etter en fanger i evigheter nå og finner ingen som selger! så lurer på om jeg må kjøpe en ny en :/ blir dyrt men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 http://www.trolltuning.com/index.php/product/view/364/624 Passform på akkurat den der tør jeg ikke si noe om, men er nok typisk ettermarked. Hører du med lakkeringsverksteder i nærheten kan det hende de har lærlinger som tar jobben til en rimeligere pris, uten at det nødvendigvis går ut over kvaliteten på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Handlet M3 fanger til E46 M3 fra Trolltuning som skulle brukes på en isbane-bil(så da var det ikke så nøye). Da jeg ringte til Trolltuning og spurte om de hadde M3 fanger til E46 M3, var det første han sa på tlf at "ja, men den stikker litt ut på sidene". Men siden det var til en isbane-bil ble den kjøpt uansett om den stakk litt ut. Det stemte at den ikke passet helt 100%, men det var ikke langt i fra. Gjør du litt "mods" blir den så å si 100%. Hvis du velger å kjøpe en slik, monteren den FØR du lakkerer. Slik at du vet om den passer, eller om hvordan du skal få den til å passe/klar gjør den slik at den passer. PS: Handlet også E36 M3 fanger fra Parts24.no den passet 100%(mener jeg å huske i farta). Vet ikke om det er noe forskjell på hvem de kjøper i fra, men har best erfaring med Parts24. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 10, 2015 Share Skrevet August 10, 2015 (endret) Handlet M3 fanger til E46 M3 fra Trolltuning som skulle brukes på en isbane-bil(så da var det ikke så nøye). Da jeg ringte til Trolltuning og spurte om de hadde M3 fanger til E46 M3, var det første han sa på tlf at "ja, men den stikker litt ut på sidene". Men siden det var til en isbane-bil ble den kjøpt uansett om den stakk litt ut. Det stemte at den ikke passet helt 100%, men det var ikke langt i fra. Gjør du litt "mods" blir den så å si 100%. Hvis du velger å kjøpe en slik, monteren den FØR du lakkerer. Slik at du vet om den passer, eller om hvordan du skal få den til å passe/klar gjør den slik at den passer. PS: Handlet også E36 M3 fanger fra Parts24.no den passet 100%(mener jeg å huske i farta). Vet ikke om det er noe forskjell på hvem de kjøper i fra, men har best erfaring med Parts24. På grunn av at M3 E46 har mykje større hjulbuer. har samme fangeren. en orginal M3 fanger. var kjøpt i 1998 av han som kjøpte den ny. stikker ut litt. Endret August 10, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 14, 2015 Share Skrevet August 14, 2015 Jeg skal igang med samme nesten samme fanger-prosjekt nå. Bare å sende meg en pm hvis du trenger hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå