dbekken Skrevet August 11, 2015 Skrevet August 11, 2015 Jeg skal bytte clutch på min 2008 E92 335i x-drive. Er det noen som har erfaring (god/dårlig) med diverse produsenter der ute? Er det noen som har noe å anbefale meg? Jeg googler en del, prøver å lese meg opp men blir ikke helt klok og er redd for å bestille noe som ikke passer. Men hva er forskjellen her og hva skal jeg velge? Jeg skal altså ha en clutch som jeg kan bruke i trafikken ettersom dette er min daglige bil. Derav ingen direkte racingclutch som er så tung å trykke inn at den blir ubrukelig i trafikken. Håper på svar og takker for hjelpen
JE Skrevet August 11, 2015 Skrevet August 11, 2015 Jeg skal bytte clutch på min 2008 E92 335i x-drive. Er det noen som har erfaring (god/dårlig) med diverse produsenter der ute? Er det noen som har noe å anbefale meg? Jeg googler en del, prøver å lese meg opp men blir ikke helt klok og er redd for å bestille noe som ikke passer. Men hva er forskjellen her og hva skal jeg velge? Jeg skal altså ha en clutch som jeg kan bruke i trafikken ettersom dette er min daglige bil. Derav ingen direkte racingclutch som er så tung å trykke inn at den blir ubrukelig i trafikken. Håper på svar og takker for hjelpen http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Kupplung-Sportkupplung/BMW/BMW-3-E92-Coupe-06.06-%3E/335i-xDrive-225-kW-;-09/2008-:::2_449_627_668.html Sachs performance sin burde jo funke fint..
dbekken Skrevet August 11, 2015 Forfatter Skrevet August 11, 2015 http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Kupplung-Sportkupplung/BMW/BMW-3-E92-Coupe-06.06-%3E/335i-xDrive-225-kW-;-09/2008-:::2_449_627_668.html Sachs performance sin burde jo funke fint.. Denne er aktuell! Har sendt de e-post nå, så får høre hvor raskt de kan levere. Tusen takk for svar! Tar gjerne i mot andre tips og erfaringer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå