kragz Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Jeg har en bmw 320d e46 touring med m-pakke. Måtte skifte eksos potta da jeg var litt uheldig i vinter. Hadde 2 utblås før men nå en kjedelig orginalstuss som peker nedover. Nesten til å bli deprimert av Noen som har satt på annen stuss på orginal bakpotte før? Hvor får eg tak i en som passer, har trålet internett men ikke finnet noe enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Har du sett på skruvat også? Tror faktisk jeg hadde kappet av den delen som peker ned mot bakken og montert endestusser litt lenger bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 Var noe sånt jeg tenkte å gjøre, kappe å sette på en 2x70 eller 2x76 Tror jeg får ta litt mål å sende en mail til de å spør, ser ut som det jeg har funnet ikke passer helt:) Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå