Lars Petter Nesse Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Hei hei. Har en abs feil på min e39. når jeg tar diagnose med carsoft får jeg abs1.dxt database can not be found. Noen som har vert borti det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Det betyr at du mangler en fil i selve carsoft programmet, hadde den vært der ville det stått. 21 Front left Wheel sensor OR ABS/ASC-control-unit defect7 Front left speed sensor faulty OR ABS-inlet valve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 (endret) Hei Bruker du riktig OBD kontakt? Mener det skal være 2 diagnoseporter på bilen din, 1 i motor rommet som er rundt. Denne sjekker du feilkoder for ABS, airbag. Også skal du ha en på insiden en avlang port som kan se ut som en scart port. Denne sjekker du motorfeilkoder Endret August 17, 2015 av warg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå