dbekken Skrevet August 13, 2015 Skrevet August 13, 2015 Kjører en E92 08 335i med hifi audio pakken. Hva kan jeg gjøre for å montere en basskasse og hva er det av alternativer? Jeg kan ikke bytte cdspiller og trekke kabler i hele bilen. Vil ha noe som spiller bedre og gi litt trykk, uten at jeg må røske ut alt og legge en hel masse tid og penger i det. Noen som har noe forslag ?
Nautiluz Skrevet August 17, 2015 Skrevet August 17, 2015 Hvor mye er du villig til å legge i alt sammen eventuelt ferdig montert? Bare oppgradere bass eller også høttalere i front og forsterkere på dem?
dbekken Skrevet August 18, 2015 Forfatter Skrevet August 18, 2015 Hvor mye er du villig til å legge i alt sammen eventuelt ferdig montert? Bare oppgradere bass eller også høttalere i front og forsterkere på dem? Jeg er fornøyd med høytare i dører. Ønsker bare mer bass. Er jeg nødt til å trekke kabler, ordne med ny forsterker som drar bassen osv? Hvordan gjør man dette i praksis når spilleren er original? Har satt inn bra anlegg i tidligere biler hvor jeg har byttet ut spiller, trukket kabler etc. Her ønsker jeg kun mer bass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå