Stasjoner Skrevet August 13, 2015 Skrevet August 13, 2015 1- Hva kan være galt når bilen dauer av når man girer fra 1 til 2 gir i litt høyt turtall? 2- Kjørte på en kraftig hump og da kom nødblinkerne på, så nu må jeg ta ut sikringen for å få dem av, kan være i forbindelse med alarm eller noe, bilen går normalt, hva kan problemet være? 3- Hvordan kan man få en 523 til å sette seg i når man tar en akselasjon? Mykere fjærer, så den får mere tak på bakhjulene. 4- hva kan man gjøre for å oppgradere? Sette på nytt insug? 525/328 innsug og er det mye arbeid, Takker for alle svar og tips ang bilen
hanzhe Skrevet August 13, 2015 Skrevet August 13, 2015 3) Kjøp skikkelige dekk, med normal gummi er til og med originaldimensjonen på 225 mer enn nok for de 170 hestene 4) Bytte innsug til M50 525 kan du gjøre, da får du litt ekstra effekt. Sammen med chip fra f.eks Fekzen havner du kanskje på nærmere 200 gamp helt på slutten i registeret. På bekostning av litt lavere effekt på lavere turtall. Enkelt turbokit kan gi deg rundt 250 på original innmat (kanskje mer, jeg vet ikke for sikkert). Sistnevnte får du ikke godkjent sånn uten videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå