Gå til innhold

E90 318D/Msport 08. Kr 120.000


Anbefalte innlegg

-Sted: Lagret på Hareid Møre & Romsdal
-Pris: 120.000/u/omreg
-Km: 195.000 bil ( 130.000 ish på motor/gir har papir så dette kan sjekkes om ønskelig )
-Service hefte er følgt helt til mitt eie, her mangler jeg 2 servicer om jeg ikke husker feil.
-kontakt: Mobil: 97093010 mellom 08.00 / 22.000 Epost: Kyrre_andre91@hotmail.com 

Velholdt 318Msport med noen skjønnhetsfeil og mindre mangler selges da jeg ikke lenger har råd til og holde den på veien i slik stand jeg ønsker den skal være.
Bilen er i god stand men mangler noen få ting for og bli feilfri igjenn, håper da noen vil vedlikeholde bilen etter mitt eie.

Av feil kan jeg nevne:

-Error på baklys ( har uorginale baklykter som er sotet, orginale følger såklart med og error forsvinner når man bytter )
-Noe små steinsprut på panser/fanger og ellers noen få riper på bilen. 
-AC anlegg begynner og bli tom, så her må det fylles på
-2 Servicer som ikke har blitt tatt da jeg har gjort dem selv, så her står det i display.
-Parklys må byttes da de er defekt, og grøftlys burde vel også det selv om dem forsatt lyser. 
-1Punktert sommerdekk, ukjent årsakt til punktering men dekk må skiftes. Står nå på piggfrie vinterdekk og har bare blitt kjørt I fra punkterings sted til lagringssted med vinterdekkene. Følger også med 1 ekstra felg til sommerdekk om det skulle være skader på selve felgen.

Av ting som har blitt skiftet i mitt eie:

-Olje, regelmessig etter boka. 
-Nye bremser/skriver/bremsebånd som sikkert ikke har rullet mer en 20 mil rundt hele bilen
-Nye dempere fremme
-Nye biexenon pærer


Ellers har jeg vasket bilen hver/annen hver uke for og prøve og holde dritt og smuss vekk. Lakken er ganske så fin selv om den virkelig kunne trenge seg en god rubb og polering. Av felgtype er det 19" alu felger på sommer og 17" alu på vinter. Noe kantekørt av tidligere eier men ikke så mye at det vises godt, da skal man gå nærme bilen. 

Bilen står lagret I telt og er avskiltet da jeg kjører lite og ellers ikke har råd til det slik min livsituasjon er nå. Heftelser blir slettet ved salg. Pris er også ganske fast, kan være diskutabel ved hurtig salg. 

Av nevnbart utsytr jeg kommer på i farta:

-Nest største stereo pakke ( uten nav )
-Elektrisk Msport stoler m/memmory på fører side. 
-Multifunksjonsratt
-Ryggesensor
-Regnsensor
-Cruisecontroll
-Sort taktrekk
-Justerbart ratt
-Abs
-Esp

Og sikkert en drøss mer som jeg ikke kommer på. 


 

post-53949-0-90750700-1439796012_thumb.j

post-53949-0-42701000-1439796027_thumb.j

post-53949-0-32565600-1439796037_thumb.j

post-53949-0-40527100-1439796077_thumb.j

Endret av Mnemic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...