[P-Man] Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Jeg har litt problemer med en 1-serie e87 som har skjerm i dashbordet som vippes opp og ned. Denne er nå låst i lukket posisjon, men det virker som stereoen er på og den tømmer batteriet for strøm. Noen som vet hva det kan være, og kanskje har løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Napp ut skringe(ene) til stereo og se om problemet løser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Bilen skal gå i hviletilstand etter en viss tid, men om noe driver og vekker den hele tiden, som f.eks en dårlig bryter eller lignende vil ikke bilen hvile og den vil tømme batteriet over tid. Jeg ville begynt med batterisensoren og jobbet meg mot junction box og sikringene. Har du prøvd hard reset av radio/navi? du kan google det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Ok. har ikke prøvd ut noenting enda, men jeg skal prøve å nappe ut sikringer, hard reset av radio/navi. Takk for all hjelp, jeg kommer tilbake med dommen ikveld tenker jeg. EDIT: Hard reset fungerte ikke:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Det var en konsant summelyd fra dashbordet selv om teningen er av, så vi bare dro ut sikringen. Da tømmes ikke bilen seg for strøm hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå