jmosbakk Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Har et sett meget bra chromefangere til preface E30 som jeg kunne tenkt meg å bytte bort i et sett som allerede er lakkert eller evt i dårligere stand. Grunnen er at jeg har lyst på lakkerte fangere, men har ikke hjerte til å lakkere de jeg har og det virker håpløst å få tak i et reservesett. Hvis det er noen som sitter på et sett med fangere så gi meg en liten lyd. Mellomlegg i form av andre deler som f eks. 325 bakstilling eller annet snacks vil selvfølgelig bli godt mottatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Bra du tenker fornuftig. Skulle gjerne byttet med deg jeg, men blir blitt drøy kjøretur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Bytte mot sperrediff med 3.91 utv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jmosbakk Skrevet August 23, 2015 Forfatter Share Skrevet August 23, 2015 @bmwmaxi: Gjør et forsøk på å være fornuftig iallefall, men jeg venter ikke evig før de går under sprøyta. Skal bruke noen uker til på å tenke meg om så får vi se. @Kristian: Hvis du tenker på å bytte fangerne mot diffen uten at jeg får noen fangere tilbake så er det uaktuelt. Tanken min var at jeg kan bytte bort de fangerne jeg har mot noen som er i dårligere forfatning slik at noen andre kan få gleden av et sett meget bra chromefangere, men jeg må jo ha fangere selv også. Det jeg skrev om bytte var hvis noen ønsket å være snill tilbake og kanskje hadde noen deler til overs som jeg kunne få som mellomlegg eller evt en fin pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hei, jeg har noen preface fangere som er lakert, bytte i de, eller iallefall bak fangeren. Du kan få begge mine mot bakfangeren din og inkl. frakt fra din side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Solgt? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå