tinnsoldaten Skrevet August 26, 2015 Skrevet August 26, 2015 Hei Jauda , på vei til å få ut igjen skiltene , men står ovenfor et valg , skal jeg koble fra vanninnsprøytnings settet eller prøve å få det ført inn i vognkort ? Settet er et Aquamist HFS-4 Og hvor mye må fjernes/gjøres for at et verksted skal gi attest på at den er tilbakeført til original stand. Bilen er en 2007 E92 335i
bmwmaxi Skrevet August 27, 2015 Skrevet August 27, 2015 (endret) Ville tatt det av. Hvis de i det hele tatt godkjenner det forlanger de sikkert dokumentasjon fra teknologisk institutt på forurensning. Blir en dyr affære. Men har du allerede mangel på det, siden du må dokumentere at det er tilbake ført. Endret August 27, 2015 av bmwmaxi
tinnsoldaten Skrevet August 27, 2015 Forfatter Skrevet August 27, 2015 Ja , orker ikke alt det maset fra BT , booket time for å få vist den "tilbakeført" så får eg pelle meg inn til de på BT å prøve igjen... Det morsomme er jo at BMW begynner med vanninnsprøytning på nye biler nå, enkelte modeller.
Krika Skrevet August 28, 2015 Skrevet August 28, 2015 Litt off topic, men hvilken hensikt har vanninnsprøyting? janerik171187 reagerte på dette 1
tinnsoldaten Skrevet September 3, 2015 Forfatter Skrevet September 3, 2015 Kjøligere ladeluft , forhindre tenningsbank primært for min del , men det hjelper vesentlig til med å kunne kjøre mer aggressiv mapping på bil , øke kompresjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå