SinnaSatan Skrevet August 28, 2015 Skrevet August 28, 2015 Hei Begynte i går å få 2 lyder fra opphenget ved venstre bakhjul. Den ene lyden minner om en type rasling/klunking av metall mot metall ved hver minste lille ujevnhet i veien, og ved fartsdumper o.l. Den andre kom da jeg skulle over en fartsdump ved et kryss, da jeg svingte av, og også senere ved svinging og litt ujevnheter i veibanen. Lyden hørest mest ut som om det er noe metall som skraper opp etter noe annet og litt som noe som nesten glipper litt (tenk fjær som klatrer). Dette høres veldig ut som en knekt fjær for min del, men jeg er ikke helt sikker. Lurer også på om dette er noe som er farlig å kjøre med? Skal fikse det asap, men er avhengig av bilen mtp jobb osv. Takk
SinnaSatan Skrevet August 29, 2015 Forfatter Skrevet August 29, 2015 Hei Takk for svar Ville tro den lyden var mer permanent, kanskje? Men skal absolutt sjekkes etterpå, det også. Takk for tips
Clevion Skrevet August 29, 2015 Skrevet August 29, 2015 Si ifra om du finner ut av hva det kan være, har en lignende rasle/klirrelyd av noe metal slag, dog foran høyre da, kommer og går litt sånn som det vil selv, merker ingen forskjell på kjøring men legger merke til den microlyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå