mlian Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 hei. har en 88 mod e34 sedan med defekt m20b20 motor i akkurat no. tanken var å kjøpe komplett bil(535) å flytte over det jeg trenger fra for å få det til å funke. eller isåfall å bare kjøpe delene jeg trenger. noen som har gjort dette før og kan gi meg en liste over alle deler jeg trenger og hvordan jeg går fram på denne motorsvappen? takk på forhånd!! :DD
stig. Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 hei. har en 88 mod e34 sedan med defekt m20b20 motor i akkurat no. tanken var å kjøpe komplett bil(535) å flytte over det jeg trenger fra for å få det til å funke. eller isåfall å bare kjøpe delene jeg trenger. noen som har gjort dette før og kan gi meg en liste over alle deler jeg trenger og hvordan jeg går fram på denne motorsvappen? takk på forhånd!! :DD hvis du kjøper en 535 delebil, så trenger du vel kun service deler isåfall. mener ganske bestemt at motorkontakta til elnettet i bilen skal være lik på m20 og m30, mulig jeg husker feil, eller så trenger man ikke akuratt å være "verdensmester i heksekunst" for å få en m30 til å starte
bmwmann24 Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Skaff deg heller en m50b25 maskin å sett nedi der;)
stig. Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Skaff deg heller en m50b25 maskin å sett nedi der;) Ikke hør på han, "bmwmann24" er født i djevelens tegn å sprer sitt onde budskap til sarte sjeler på diverse forum. M30= M50=
BigFudge Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Ingen plass problemer? Mye modifikasjoner som må til, med tanke på motorfester osv?
stig. Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 Ingen plass problemer? Mye modifikasjoner som må til, med tanke på motorfester osv? plass problemer ? med m30 i e34 ?, nei de kom jo med det orginalt så det sklir rett i det å e32 og e34 med m30 har samme motorfester
bmwmann24 Skrevet August 31, 2015 Skrevet August 31, 2015 (endret) Blæh, kos dere:p Finnes det flere 3.5 litere? Alt er vel solgt billig til fiskerne på nordkapp, omgjort til lodd og sluppet på fjorden;) Endret August 31, 2015 av bmwmann24
mlian Skrevet September 1, 2015 Forfatter Skrevet September 1, 2015 Blæh, kos dere:p Finnes det flere 3.5 litere? Alt er vel solgt billig til fiskerne på nordkapp, omgjort til lodd og sluppet på fjorden;) hehe finnes vel noen igjen enda virker som det er like vrient å finne m50b25 i god stand. iallefall hele biler.
mlian Skrevet September 1, 2015 Forfatter Skrevet September 1, 2015 hvis du kjøper en 535 delebil, så trenger du vel kun service deler isåfall. mener ganske bestemt at motorkontakta til elnettet i bilen skal være lik på m20 og m30, mulig jeg husker feil, eller så trenger man ikke akuratt å være "verdensmester i heksekunst" for å få en m30 til å starte men travers og motor/girkassefester er vel forskjellige sikkert. så da må man flytte over hele forstillinga om man har delebil å ta ifra? men viss motorledningsnett er likt så er det vel bare å bytte hjerner og slikt så skal vel faenskapet starte
stig. Skrevet September 1, 2015 Skrevet September 1, 2015 men travers og motor/girkassefester er vel forskjellige sikkert. så da må man flytte over hele forstillinga om man har delebil å ta ifra? men viss motorledningsnett er likt så er det vel bare å bytte hjerner og slikt så skal vel faenskapet starte trenger ikke å bytte forstilling, travers er helt lik, eneste er gearkassetraversen må jo såklart byttes, men det er jo en smal sak motorledningsnett på disse bilene er lettest å bytte med motor, er bare en stor hoved kontakt + at du skrur av å et par kabler til starter osv, så man bytter hele elnettet, men dette er mye lettere en hva det høres ut selve motorledningsnetet er ikke likt, men hoved kontakta fra motor elnett og inn til bil mener jeg er lik, så du slipper å klippe å herje osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå