RSamseth Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 Orginal ja, både i svart og blå Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaliken Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Har du hjulspindeler begge framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet September 18, 2015 Forfatter Share Skrevet September 18, 2015 Har du hjulspindeler begge framme?Jepp:) men må skru de av daSent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaliken Skrevet September 18, 2015 Share Skrevet September 18, 2015 Pris for begge med frakt til Bergen? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet September 19, 2015 Forfatter Share Skrevet September 19, 2015 4 stk 19 toms felg, kantkjørt og stygg, ikke strøken, med splitter nye sommerdekk på alle 4 Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenntech87 Skrevet September 20, 2015 Share Skrevet September 20, 2015 Jeg har m ratt jeg skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenntech87 Skrevet September 20, 2015 Share Skrevet September 20, 2015 Jeg har m ratt jeg skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ketil74 Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Hei! Har to så å si komplette delebiler som skal selges i deler; E39 523ia stv 1997 mod: - M52b25 med sannsynligvis defekt topp(pakning) - ganske strøkent svart skinn - dører og panser ok for rust - bakluke begynner å få litt rust - automatkasse funger som den skal - mtech framfanger, resten orginalt E39 523iA stv 1999 mod - m52tub25 helt i orden da jeg tok ut motoren - stoff interiør - karrosseri har mye rust, eneste førerdøra som er brukbar - orginal fram og bakfanger. Strøken - automatkasse Glemt mye så er bare å spørre om det er noe dere lurer på, har alt av småting også. Kom med bud. Bilder kommer senere i helga Tlf. 97425663 Epost: rudi.t.samseth@gmail.com Eller bare send pm Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Hei. Har du motoren og girkassen til den 99mod 523`n enda? Km.stand/tilstand og pris evt? RSamseth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Hei. Har du motoren og girkassen til den 99mod 523`n enda? Km.stand/tilstand og pris evt? Jepp, har en m52tub25 med girkasse ja. Motor og girkasse var helt i orden da jeg tok den ut. Men lekker olje ut mellom girkasse og motor, sikkert en liten bagatell. Mener på den hadde gått 330000 ca. Kan sjekke når jeg kommer hjem Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSamseth Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Da har jeg skrudd uti alt som er brukbart på begge bilene mine: 2 orginale bak fangere så å si strøken Komplett skinninteriør(dash,stol,baksete, midtkonsoll osv) så godt som strøkent (elektrisk rute fremme og sveiv bake) 2 sett piggdekk på hjul meget lite brukt 19 toms felger bilde tidligere på tråden. Orginal framfanger strøken Ventre framskjerm bra for rust Instrumentpanel alle pixler i orden 1 setr orginale framlykter 2 sett baklykter 1 sett angeleyes med xenonpærer Orginal fjærer 1 komplett motor m52tub25 En delemotor m52b25 Og sikkert enda mere jeg ikke kommer på Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå