Lasse83 Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Som topic, så og si komplett bil selges i deler, frontlykter, videomodul og navigasjonsmodul er solgt, bakluke holdt av ut helga (rustfri nedre del) Rustfritt panser, 303 cosmossort, 16:9 skjerm, sort stoffinteriør uten noe særlig slitasje, sorte interiørlister, pdc foran og bak, 4xel vindu, webasto parkeingsvarmer ++ Bilen/delene befinner seg på oppegård, ti min syd for oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Pris på interiørlister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Vil ha igjen 600,- for komplett sett, pluss evt frakt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bottolf Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Pris for 16:9? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Vil ha igjen 1500,- for 16:9 skjermen, merk at navi leser og videomodul allerede er solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 (endret) Er motoren bra? km stand, pris? rustfri førerdør? Endret September 6, 2015 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Facelift frontlykter? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Motoren er bra, men de fleste fnyser av km standen på 350.000 vil ha igjen 3000,- for den, komplett med alt (dynamo, servopumpe osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Frontlykter er allerede solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 (endret) Motoren er bra, men de fleste fnyser av km standen på 350.000 vil ha igjen 3000,- for den, komplett med alt (dynamo, servopumpe osv) stemmer, så lenge den er vedlikeholdt og sånn så gjør jo egentlig ikke det stort problemet er som du sier at folk rynker på nesa av km. standen Er ikke til meg, men en kamerat som fikk diesel runaway, bilen hans har bare gått rett over 200, så ikke sikkert han er interessert. skal høre med han, sier ifra hvis han vil ha den du har ikke en rustfri førerdør? Endret September 6, 2015 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet September 6, 2015 Forfatter Share Skrevet September 6, 2015 Godt vedlikeholdt er den, servicehefte opp til 270.000 ish km, jeg har tatt oljeskift jevnlig etter det (hyppigere enn serviceindikatoren tilsa), skiftet oljeåndingen på rundt 300.000, har startet og gått uansett vær i mitt eie, men har jo hatt webasto som har fungert, så den har jo vært skånet fra de verste kaldstartene. Kun brukt BMW originalolje, bortsett fra ett oljeskift med mobil 1. Førerdøra består dessverre av mer rust enn friskt stål dessverre... adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Da tar jeg listene. Send meg en pm så tar vi det derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E39 M-TECH Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Jeg trenger radiator til min bil =) Bmw 520 E39 2002 modell har du det som passer.. 2 slanger under vanntank på min. så har fått høre at jeg må ha en fra facelift versonen. kan svare meg på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Hei! Tror ikke radiatoren passer bilen din, dieselen (ihvertfall 520d) har ekstern ekspansjonstank, og vann inn/ut påhver sin side av radiatoren, inn oppe på venstre side, ut nede på høyre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E39 M-TECH Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Hehe glemte å se at det sto D foran i annonsen Beklager Lykke til med salget videre ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå