thorkel Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 (endret) 1987 BMW 325iX Coupe Illustrasjonsbilde Dette er en av få biler i denne versjonen av E30 - sikkert mye på grunn av prisen på bilene i sin tid lå på nivå med E30 M3. På de biler som fortsatt er tilgjengelige, har prisen steget de siste årene, og det er her mulig å gjøre en investering. Denne bilen ble tatt inn til Norge fra Tyskland i februar 1996, og har gått på norske veier i Nord-Trøndelag. Bilen har gjennomgått flere utbedringer, og det er mye nye deler. Det som gjenstår er rustsveising og noen utbedringer på det elektriske før bilen er klar for EU-kontroll. Det er med tungt hjerte jeg legger bilen ut for salg. Salget er grunnet planlagt boligkjøp, og behov for omprioritering av tidsbruk. Mer om E30 325iX finner du her: The BMW 325iX Is The Coolest E30 Of Them All Dette er gjort med bilen i mitt eie:- KW coilovere, variant 1- Powerflexforinger, komplett understell ink. differensial- Overhalte bremsekalippere, foran og bak- Nye bremseskiver og klosser, IE engineering- Nye stålomspunnede bremseslanger, Goodridge- Nye håndbrekkwire, orginal BMW- Nye bremseskjold, orginal BMW- Ny kløtsj, Sachs- Lettet og balansert svinghjul- K&N luftfilter m/ varmeskjerm- Nytt batteri, BMW 80Ah- Byttet olje på differensialene, motor og girkasse, Castrol- Nye pakninger og simmerringer i motoren- Nye pakninger og simmerringer i differensialene- Ny termostat, orginal BMW- Nye kjøleslanger i motorrommet, silikon- Nye bensinslager- Grenrør m/ v-bånd, Schmiedmann- Ny eksos m/ v-bånd- Nye hjullager på alle fire hjul, orginal BMW- Nye framskjermer, Koed- Nye mansjetter på stikkakslingene, front Dette bør gjøres: - Sveise rust i venstre hjulbue, bak - Sveise rust i jekkfester, følger med rustfrie - Sveise rust i gulvet under førersetet Medfølgende deler, i tillegg til det som står på bilen:- Diverse ledningsnett til E30- En stk. bremsekraftforsterker- En stk. vidusviskermotor- Diverse motorhjerner til E30- Fuelrail m/ fem dyser- Trimchip- Kuleledd til styringen- Bensinpumpe, facelift- To stk. girkasser, ukjent type- M20B25 plenum Bilen selges som prosjekt men det er ikke mye arbeid som gjenstår for å få en morsom vinterbil, med 25% differensialbrems og 37/63% drift på forhjul og bakhjul, i god bruksstand. Dessverre har ikke jeg tid til å gjøre det. Bilen pr. dags dato. Skjermene er til lakkering. Motorrom Front Bak TüV-papirer Interiøret oppbevares tørt innendørs. Minstepris: 25.000,- Ta kontakt for mer informasjon. Pris kan diskuteres ved rask og smertefri handel! Endret Januar 11, 2016 av thorkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorkel Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 (endret) Oppdatert Endret Januar 10, 2016 av thorkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorkel Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksoro_89 Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Sportsinteriør, eller standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorkel Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 Sportsinteriør. Bilen blir etter planen hentet av kjøper i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet Januar 14, 2016 Share Skrevet Januar 14, 2016 Ble den henta? Ellers er jeg veldig intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorkel Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2016 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå