Hzh Skrevet September 6, 2015 Share Skrevet September 6, 2015 Noen som har rustfrie metalic svarte framskjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 koed selger til 460,- ish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Vet, blir vel bestillt derifra:) men takk:) Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 (endret) Noen som har rustfrie metalic svarte framskjermer? Hei. Jeg har kanskje skjermer for salg i diamantsort met. Hvis jeg får tak i skjermer i samme farge til den bilen som disse var tiltenkt, så selges de. Får svar raskt om dette. Der må jeg utbedre rust nederst på skjermene, men slipper lakkeringskostnader. Disse skjermene har jeg aldri opplevd helt rustfrie. Mine er i bra stand der de er lakkert, men jeg fjernet overflaterust på innsiden av skjermen som ligger plant med kanaler. Er rustbehandlet og sprayet med tectyl etterpå. Disse skjermene koster 2.000 kr inkl frakt. Jeg har to andre skjermer som står på en bil jeg nettopp kjøpte i samme farge. Der er det noe rust nederst, men skjermene mener jeg er fine over kanalen. Jeg skal bruke sideskjørt så har ikke problemer med å bruke disse selv. Men disse skjermene vil koste 1.000 kr inkl frakt. Blir overrasket hvis Koed har bedre skjermer enn mine. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Endret September 15, 2015 av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå