bormor Skrevet September 8, 2015 Skrevet September 8, 2015 (endret) Solgt! Selger bilen. Den har gått 300.000. Ikke eugodkjent. Oppgraderte bremser Justerbart understell Forsterka bakstilling, sveisa ved infestning Tona ruter M3 dyser i følge forrige eier Besintrykksregulator El kjølevifte Byttet svinghjulsensor Supersprint eksos "Ny" girkasse og bensinpumpe Følger med en lakkert forskjerm hs Greie piggdekk av typen hakapelitta 8? De beste som finnes Feil på EU Understell ikke i vognkort Feil på skarp kant ene siden bak, fanger stikker litt ut Tona sideruter forran Høy CO, kat er sveisa og helt sikkert tom Oljelekasje fra toppdeksel Feil for led parklys Feil justert lys Feil på en av vinterfelgene, liten bulk Mangler et sideblinklys Mangler signal horn Ting jeg ellers vet om... Kjørecomputer har fått seg en smekk, display knust Dobbel toppakning (har hatt kompressor) Elektrisk takluke virker ikke lenger Dårlig kontakt venstre høytaler forran Noen kosmetiske feil Må bytte en del/bolt i forbindelse med justering av hjulstilling bak (det var vel der jeg gav opp) Sprekk i vannpumpehus Mangler alle lister... har ikke rota meg til å kjøpe nye. De falt av rett etter jeg kjøpte bilen. Det står 17" på med sommerdekk, 15" vinter. Er villig til å selge billig da jeg ikke har tid (eller motivasjon) til å sette i stand bilen. Bud fra 15+ aksepteres... Mistenker at termostathuset har begynt å lekke eller så er det vannpumpa? Mulig toppakning? Toppakning ville jeg anbefalt å bytte uansett siden den er dobbel og motor ikke har beohov for lav kompresjon. Slipesett koster 1751,- hos Scmiedemann. Endret November 1, 2015 av bormor
Steinsviken Skrevet September 11, 2015 Skrevet September 11, 2015 pris?hvor står bilen og har du mangellapp?
bormor Skrevet September 12, 2015 Forfatter Skrevet September 12, 2015 (endret) Utgangspunktet er 25k. Bilen står i nærheten av Drammen. Vet ikke hva som sendes inn, jeg har ikke blitt stoppet langs vegen om det er det du mener. Endret September 12, 2015 av bormor
Steinsviken Skrevet September 15, 2015 Skrevet September 15, 2015 kan du sende meg litt mer info om feil og flere bilder på melding? det han andre også mener
bormor Skrevet September 21, 2015 Forfatter Skrevet September 21, 2015 Kommer flere bilder i morgen og info i morgen.
Steinsviken Skrevet September 22, 2015 Skrevet September 22, 2015 har du fått ordnet med bilder og mer info nå ?
bormor Skrevet September 23, 2015 Forfatter Skrevet September 23, 2015 Legger inn info. Har ikke fått tatt noen bilder enda. Får helt sikkert gjort det i morgen før det blir mørkt... oppdaterer info nå.
bormor Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2015 Da har jeg tatt en del bilder, infoen skal det vel ikke stå på nå?
Kennethe34 Skrevet Oktober 24, 2015 Skrevet Oktober 24, 2015 Er bilen kjørbar? Lekker det mye kjølevæske?
bormor Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2015 Kjørbar ja, har ikke funnet noe synlig lekkasje.
Anbefalte innlegg