Kurt09030 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Hei! Ny både på forum, og kommande bmw eigar. Så har litt spm. Har ein sophisto grå 13. M550 stv. på veg frå tyskland as we speak, men den kjem på 19” felgar no og vil ha 20 til sommar. Nokon som har ein formeining om kva som ser bra ut på desse bilane? Har sett på bbs ch-r sjølv. Er og litt vanskeleg å finna desse bilane på div sider, er da samme felgar til 535xd? Så når da gjeld dekk lurte eg på kva dei vert levert med orginalt? Michelin? Har prøvd såpass med bilar att eg har funne ut att da merket bilen er levert med er faktisk da som gjer best eigenskapar. Går nok for 245 framme/275 bak delen men. Vinterdekk er meir greit, for da er berre nokian som har i rett dimensjon piggdekk:-P Og er da nokon anna som kan friska opp utsjånaden litt? Ingen krom deler vel å merka, eg er ikkje amerikansk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 M550d er jo tøft, så grattis med den. Og synes BBS CH-R er et bra valg.. M550d har samme felger som andre F10/11, unntaket er at stasjonsvognen (f11) blir levert med bredere felg/dekk bak (samme som sedanen), og at du kan få 20" levert fra fabrikk. Nye BMW'er kommer med forskjellige dekkmerker, Michelin, Pirelli, Bridgestone, Dunlop og Continental. Men på orginale 20" med RFT dekk til 5-serie, tror jeg bare jeg har sett Dunlop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå