stig. Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 (endret) komplett visker mekanisme til e39 ØK (forran) Fordel om selger befinner seg i nærheten av Gardemoen/Jessheim evnt i Oslo området. Betlaer såklart frakt hvis selger bor litt langt unna. Endret September 16, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsjan92 Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 har på voss iallefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Jeg har, byttet ett stag for ikke lenge siden. Befinner seg på Oppegård (10min syd for Oslo) men jobber i Oslo daglig og kan ta med på jobb. 400,- for hele greia om du er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 har på voss iallefall:) Prøver noe nærmere først Jeg har, byttet ett stag for ikke lenge siden. Befinner seg på Oppegård (10min syd for Oslo) men jobber i Oslo daglig og kan ta med på jobb. 400,- for hele greia om du er intressert. ja takk, hvor i Oslo, ? jobber like ved Alnabru sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Holder til mest nede i sentrum, Frogner området. Men kan prøve å få tatt meg en tur innom kontoret en dag (nesten alnabru, caspar storms vei) ellers er jeg ferdig tidlig på fredager (13.00) så kunne jo evt svingt oppom alna en fredag etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 Holder til mest nede i sentrum, Frogner området. Men kan prøve å få tatt meg en tur innom kontoret en dag (nesten alnabru, caspar storms vei) ellers er jeg ferdig tidlig på fredager (13.00) så kunne jo evt svingt oppom alna en fredag etter jobb Det hadde jo vert super knall, kan jeg heller betale deg en hundrelapp ekstra for bryderiet (kalbakken) hvis det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Ikkeno problem! Sender deg en PM så kan vi ta det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 Fått tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå