Gå til innhold

Crusie control deler til E39 ØK

sAlnes
 Share

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter noen rimlige cruisecontrol deler til e39 da jeg jeg har planer om å innstalere dette i bilen.

Delene må være til preface og etter 09/96 og før 09/99. Delenummer står på bildene som er vedlagt

Trenger følgede:

Slepering til multifunksjonratt som virker 100%

Cruise control module

Cruse control actuator throttle

post-82243-0-65938500-1442735670_thumb.p

post-82243-0-01365100-1442735676_thumb.p

post-82243-0-52864600-1442735679_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

kordan gjik monteringa? :)

Gikk knirkefritt :D fant ledningsdiagram på nett og så var det bare plug and play. Men fant rust i kanaler en stund etterpå så må selges eller montere på en evnt ny bil :( Mulig jeg lager en DIY på det om jeg skal montere det i en ny bil :D

Endret av salnes34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh så artig da :P  montere det i bilen min for en fin sum? :P hater elektrisk :P

Skal til voss i høstferien nå neste uke så kan se om jeg får tid å motere da :D Er det den 528en du kjøpte i bergen du har tenkt å ha det i?

Endret av salnes34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva 528n ja:) lang tid brukte du på det?:)

Var litt feiling i begynnelsen og måtte komme på noen lure løsninger men skulle jeg gjort det nå så hadde det tatt 3-4 timer kanskje alt i alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trengt det noe koding osv? :)        pris du tar for jobben da? :P vis eg har alt av delene:) 

trengtes ingen kodeing men spørs hvilke modell det kommer fra :) hah har ikke tenkt på noe pris enda. du bør kjøpe en clutchbryter vist ikke du har, jeg og mangler det og da ruser den seg opp om du tar inn clutchen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...