Ingrid Romfo Meringdal Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 (endret) Hei! Holder på å restaurere en cab 325, 86 mod for tiden og har noen ting/deler jeg kunne trengt;* Solskjermer (begge sider) i svart* Svarte sparkeplater (begge sider)* Tankarmatur* 1 stk deksel rundt dørhåndtak i svart* M-tech 1 ratt * Kolbingsstykker til fremlykter (bilde kommer)- Kommer nok mer etter hvert Endret November 23, 2015 av Ingrid Romfo Meringdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Tankarmatur, en av målerene inni tanken du tenker evt? Er en for halve øvre del av nivå og en for nedre del + reservetank lyset. Har begge liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Hei! Holder på å restaurere en cab 325, 86 mod for tiden og har noen ting/deler jeg kunne trengt; * Solskjermer (begge sider) i svart * Svarte sparkeplater (begge sider) * Tankarmatur * 1 stk deksel rundt dørhåndtak i svart * M-tech 1 ratt - Kommer nok mer etter hvert har mest sannsynlig det meste utenom ratt, har vell pumpe utenfor tank denne? isåfall har jeg armatur til deg. har forøvrig andre typen og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå