Aroid Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Kan det stemme m57 tud30 218hk 04mod har 22mm og ikke 33mm? Sent fra min D5803 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajohnsen Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Mest sannsynlig har du 33mm som jeg hadde på min E61 525DA 2004, men har ikke funnet noen konkret liste for modeller med 22/33mm. Jeg kjøpte begge størrelser for å slippe å skru av å på innsug.. Ville kjøpt begge størrelser om jeg var deg å solgt de pluggene du ikke bruker. "In around 2004, BMW addressed the BMW swirl flap fault; the swirl flap supporting spindle was increased in size along with the affixing screw diameter. However, there have been BMW vehicles registered up to 2007 with early type 22mm swirl flaps fitted) and despite the increased spindle diameter, there have been reports from BMW owners still having swirl flap failure on these cars so it's up to you if you choose to ignore the warnings if you own a later year car!" http://www.bmwforums.info/general-guides-and-how-to-s/993-bmw-diesel-engine-swirl-flaps-to-swirl-flaps.html Har 22mm plugger liggende på finn.no om du er interessert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå