Clutch Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 som tittelen sier, rondell med bra vinterdekk ønskes kjøpt. må være 17" og piggfrie dekk. helst 8.5" på alle fire hjula og helst ikke lengre enn 2t kjøretur fra larvik i vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 har vertfall 4stk rondel d58 felger hvor alle er 8,5 og 17" men ikke vinterdekk, er vel typ ikke dekk på de i det hele tatt nesten, kan være interisangt å kansje bytte mot noen andre felger (jeg har 18" rondell på bilen, så jeg må ikke ha i 17" også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet September 24, 2015 Forfatter Share Skrevet September 24, 2015 hvor i landet? åssen stand er de i? kan bytte med m6 felger hvis det er av interesse? 8.5"/9.5" 19" med ubrukelig dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 25, 2015 Share Skrevet September 25, 2015 (endret) husker ikke helt stand egentlig, da det er lenge siden jeg har sett på de mener de er "ok" men jeg veit de på ingen måte er strøkne, send meg et bilde av felga så kan jeg kikke. Bor ved Gardemoen men jobber i Oslo . jeg veit vertfall jeg kan få sendt de 17" felga uten no problem til deg. Endret September 25, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå