The Edge Skrevet September 23, 2015 Skrevet September 23, 2015 (endret) Fikk nettopp skrevet senkesettet inn i vognkortet, det gikk jo problemfritt. Men når jeg nå fikk det nye vognkortet i posten, så står det på dato for "registrert på eier", datoen jeg fikk det godkjent og ikke datoen jeg faktisk registrerte bilen på meg.. Er dette normalt, eller har de gjort en feil?? Det har vel kanskje ikke så mye å si, men har jo eid bilen i 4 år, og nå er den registrert på meg for 2 dager siden.. Noen som har vært ute for dette? Endret September 23, 2015 av The Edge
Espen Aass Skrevet September 23, 2015 Skrevet September 23, 2015 Trur det er vanlig ja. Samme skjedde på min gamle 540 når jeg fikk godkjent felger. dekk og senkesett. Når man forandrer i vognkortet, her senkesett, så gjelder det nye vognkortet fra da bilen ble "typegodkjent" på nytt.
The Edge Skrevet September 23, 2015 Forfatter Skrevet September 23, 2015 Ok, da er det vel normalt. Takk for svar.
D.Toft Skrevet September 23, 2015 Skrevet September 23, 2015 min e38 ble godkjent ombygget i desember 2014 med 4.4 motor, bremser, senk og felger. står fremdeles samme dato som da jeg kjøpte den
E.H.D Skrevet September 23, 2015 Skrevet September 23, 2015 Min reg. dato i vognkort ble ikke endret da jeg fikk godkjentt senkesettet.
The Edge Skrevet September 23, 2015 Forfatter Skrevet September 23, 2015 Hmm, det var da snodig. Skulle tro dette ble praktisert likt alle steder, og jeg ser ikke noen god grunn for at de skulle endre denne datoen. Kanskje de har gjort feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå