Laurdinosaur Skrevet September 24, 2015 Skrevet September 24, 2015 Har en 518i som jeg vil bytte motor i. Noen som vet om det går å få godkjent med M30b25/28 med tanke på totalvekt ? Tips om hvilke deler som må byttes tas også imot da jeg er litt grønn på dette.
stig. Skrevet September 25, 2015 Skrevet September 25, 2015 største å egentlig eneste problemet her er vekter, jeg veit folk har fått til å godkjenne med m5 effekt på 518 chassis, men de jeg har sett har vert regga som 4 seter da. men om du skal ha si en m30b28 så tror jeg det skal gjøres relativt greit, sjekk en org 528 hva den har av aksel vekter, det ersikkert mindre en 535 og m5 tror jeg da
Laurdinosaur Skrevet September 25, 2015 Forfatter Skrevet September 25, 2015 Ja,men akselvektene på en 528 er mye høyere enn på en 518. Tror det er over 100kg i differanse på framakselen.men om jeg bytter akselen har det da noe å si ?
stig. Skrevet September 25, 2015 Skrevet September 25, 2015 du får ikke endra kg, det er det som er problemet, framakselen på en 518 og 528 er lik, eneste forskjellen er at at 528 har vent skiver forran, å det har ikke de fleste 518 mener jeg å huske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå