bmw9105 Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Hei . Bilen min startet plutselig og lage mer markant tikke lyd idag. La plutselig merke til det da jeg satt i bilen og jeg hørte mer støy en vanlig.Har filmet en video og håper noen kan sette fingeren på hva som må gjøres.Takk. IMG_9530.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 For meg høres det ut som ventilløftere men er samtidig litt i tvil da jeg hadde forventet en litt mer metalisk lyd enn det du har. Er oljenivået ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw9105 Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 For meg høres det ut som ventilløftere men er samtidig litt i tvil da jeg hadde forventet en litt mer metalisk lyd enn det du har. Er oljenivået ok? Hei, Ja nettopp hatt den på service og naf test, så for meg er det ett mysterium. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå