Kjetil_1990 Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Klarte å dra til bunnpluggen så mye at bunnpannen sprakk.. Jeg trenger momentnøkkel! Noen som har en bunnpanne som passer eller vet om et sted hvor det selges billig? Eller er det noe som lett kan fikses? Det er snakk om en liten sprekk på noen cm, det drypper veldig sakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsjan92 Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 veit du om m30b35 panna passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil_1990 Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Det aner jeg ikke, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Den passer ikke. Kanskje du kan fikse med såkalt kjemisk metall. Jeg har brukt det på sprekk i girkasse med godt resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Kan du ikke bare få noen til å sveise den du har da. Det går helt fint. Må bare vaske den godt før man starter å sveise. Sendt ifra min LG-G4 via TapaTalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil_1990 Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Ja, hvis det er mulig så. Er to plugger i bunnpanna, det er ved den pluggen lengst frem det har sprukket. Er det mulig å bare plugge/sveise igjen hele hullet? Kan ikke noe om sveising, men kjenner sikkert noen som kan litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå