Gå til innhold

bmw e39 528i


bmwfreak89
 Share

Anbefalte innlegg

bmw e39 selges.ombygget til en 2.8i,er ikke godkjent med den motoren.men har aldri hatt problemer med og få den igjenom eu. den blei god kjent i sommer. og godkjent til juli igjen.
god kjent med senk.har montert på coilovers som må vises.den senkingen som den er godkjent med følger så klart med.er montert på grenrør fra nai racing på den.supersport eksos bak. men har blitt litt lekasje i eksosen på den.ny front rute på den i fjorsommer.aerofront leppe montert.m speil.i mitt eie har den aldri blitt brukt på vintern.noe rust fleker er det på den.en liten bulk i kanalen bak.en liten en på framskjerm.følger med to ekstra framskjermer.og bagasje luke.og litt annet div.fult skinn intriør.lit annet div snacks.motor går reint og fint.trenger kanskje og få bytta pluger.olje og olje filter blei bytta i fjor.blitt minimalt brukt siden i fjor.panseret er plastidipet svart pga rust fjerning.vinter hjul følger med.
noe rust er det på den.noe nederst på dørene og bagasje luka,
montert 2 din pioneer spiler,focal stereo.rockford forsterker.
kan være int og bytte den mot 250/ 450cc 4t motocross.utenom det er det kun reint salg som gjelder
27000kr post-43980-0-22801800-1443984886_thumb.j
post-43980-0-19897300-1443984753_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på råholt.har litt dårlig nyhet om den nå.noen som har kjært inni bak fangern på den så den har fått feite riper i fanger.så usikker på om jeg vill selge den lengere med den skaden.fikse det og selge den når det er iorden i igjen.sånn den står nå taper jeg så utrolig på.med den skaden på bak fangern kan jeg la den gå for 16k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...