runemos Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Har to nye kammer fra schrick. 292 / 284 oppsett. Aldri brukt. Nypris Koed er Kr. 8600,- Kom med bud Tlf 41217781 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Hvordan oppfører den seg på tomgang med disse kammene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Ganske sikker på at dette er samme kammene jeg monterte i min köhlerbygde 2.5 for en del år siden. Ingen problem med tomgang på den hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Ettersom de ikke er brukt så vet jeg ikke. Men jeg har 2 x 296 i min, å den går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 hm okie, bolt on eller krever disse andre ventilfjører osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Vet det er noen som kjører med orginal fjærer, men jeg hadde valgt strammere fjærer. Da er du iallfall litt sikrere mot at shims evt hopper ut, hvis du ikke har underliggende da. Strammere fjærer jobber jo bedre ved høye turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Tomgang og kjørbarhet keine problem. Kjørte selv med orginale ventilfjærer på lignende oppsett i flere år,gikk bra men var redd for at det skulle havarere en vakker dag! Har forøvrig et shim under sett til salgs, samt et sett dr schrick ventilfjærer som passer et sånt oppsett, men mangler retainerene. ///M-Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Når jeg monterte mine måtte det freses noe uti ventilsetene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Ventilsetene har nok ikke blitt rørt. Men må nok slipe litt i kamboksen, fordi det høye løftet gjør at den kammen kommer borti kamboksen. Det er helt vanlig og ikke noe problem å slipe opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå