skyline1 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Noen flere enn meg som sliter med seint turbotrykk på M50 motorene?Kanskje noen veit hva som må gjøres? Eg får ikkje fult ladetrykk før på 5000 omdreininger. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 kanskje du vil si noe om oppsett og turbo du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 5000 var no voldsomt. har du sjekket at det ikkje er noen lekkasjer mellom eksosport motor og til turbo? og trykktestet trykksiden? du blir overrasket hva slike lekkasjer gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Motorspecs: M50B25 - 453 whp/576 Nm v/ 1,4 barVems datasprut Siemens deka 630 dyserprecicion 5562 TurboLmm fra Porsche 993 TwinturboGrenrør fra KSRTial 44 Wastegate2 mm mls toppakningARP toppbolterStempler er dreid ned 1 mmOljefilterlokk fra Ireland EngineeringOljefilter = Mahle OX154/dCustom intercoolerCustom oljekjølerAeromotive btr – grunntrykk 3,8 barTennplugger – Bosch FR5DPEr ganske sikker på at det ik er noe lekasje, men skal sjekke etter for sikkerhetskyld.Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 hvilke kammer kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Eg tippe kammane dine e stilt veldig feil.. Skal ca var 1mm opning på eksos og innsug på øvre dødpunkt. Eg har de pp min å fult ladetrykk på ca 4300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 om han kjører orginale kammer kan han bruke orginal innstilling på kammene uten noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 eg bruka orginale kammer. har opna turboen nå og det var ik noe vakkert syn! er noe som har komt seg inn i eksoshuset og ødelagt hjulet. Kan det være sveiseperler fra grenrøret som har løsna og blitt sugd inn?Heilt ny turbo rett i dass! skal skru av grenrøret imorgen å ta en nærmere kikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline1 Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
so3nd Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 aiai, kjedligt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå